fredag 5 december 2008

Inne för kopiering.

Har precis kommit upp efter att ha varit ute med Candy.. Sitter här i skenet av vår röda ljusslinga och mini julgranen och skriver. Vaknade med världens mensvärk tidigare idag och tänkte att dagen skulle bli förstörd men det har blivit en bra dag ändå:)

Henke hjälpte mig lite förut idag med de sista dikterna jag ville redigera innan han åkte till jobbet. Så nu känns de som jag har redigerat de jag inte var riktigt nöjd med. Nu är min pärm med alster hos grannarna för att få kopior på dem så jag kan få det ivägskickat sen. Ska gå igenom alla kopior sen en gång bara för att se så det stämmer och se om det är något jag behöver ändra på innan jag skickar iväg dem..

Som jag skrivit i tidigare inlägg är jag osäker på om jag skulle kunna få ut en diktbok men jag tänker försöka iallafall. Det är bättre det än att gå och ångra sen att jag aldrig har försökt. Sen tycker jag ändå att jag skriver ganska bra. Finns många människor genom åren som tyckt att jag ska försöka få ut mina dikter i en bok, så hur svårt och omöjligt dte än är för en okänd som jag så ska det bli spännande att prova. =)

Jag saknar min älskling. Jag önskar att han hade varit hemma här hos mig ikväll men man får vara glad att han har jobb. Mös ju lite extra tidigare idag och vi dansade lite i vardagsrummet till musik på teven. Lite vardagsromantik behöver man alltid:)

Nej nu ska jag vara social mot lilla Candy..

Inga kommentarer: