torsdag 5 februari 2009

Otillräcklig jävla skit..

Bråkade lite med sambon i morse tills jag fann honom sittande på köksgolvet, var längesen jag såg honom så uppriven. Men jag fick honom att öppna sig lite, var längesedan vi pratade så, det var väll något bra..Jag hoppas att det kan bli bättre mellan oss och att det varar längre än till imorgon. Orkar verkligen inte bråka längre..

Men jag vet inte känner mig så oattraktiv och osexig och så utelämnad. Som om jag inte hör hemma någonstans..Jag orkar inte känna mig värdelös, oattraktiv och otillräcklig..
Vill inte känna mig ensam:(
Vill inte känna mig otillräcklig inför folk, utanför.
Passar inte in, alltid överflödig,
ivägen, opassande.
varför finns jag, gå här till ingen nytta..Vad ska jag finnas till för? Alla andra har varandra, jag behövs inte. Inget speciellt med mig, bara skit..
Vem fan bryr sig..

Inga kommentarer: