måndag 23 mars 2009

urrensning deluxe

Woho äntligen har det blivit av med att rensa ur garderoben. Henke och jag tog äntligen tag i det så nu ligger det inte ett klädesplagg på sovrumsgolvet eller i klädkammaren. Sen flyttade jag sängen mot väggen så nu känns rummet mycket större. =)
Vi hittade ett par fina sänglampor idag på second hand så det kommer nog bli jättebra.

Nu ska vi bara införskaffa lite småsaker som överkast, sen en träskiva som vi kan klä om och ha som sänggavel. Lite småväxter, kanske någon byrå o någon mysig gardin o lite annat smått o gott som förhöjer mysfaktorn. :D

Sen vill jag göra en fondvägg här i teverummet. Varför ska man ha så fullt av ideer men så lite av pengar!? Jaja men vi har klarat oss mycket bättre denna månaden än förra och det känns skönt.

ikväll blir det att hålla lite koll på trader, har lite samlarobjekt där som jag vill ha. Håll tummarna för att det inte rusar iväg i för höga priser.. Jag har ju inte samlat på det här så länge men jag vill vinna dem, så min samling ökar:P

Inga kommentarer: