söndag 10 maj 2009

Grillning o gaddning

Nu sitter jag två trappor ner i hyreshuset hos Bissen o Thimmy. Vi grillade tillsammans förut. Jag gjorde en krämig potatisgratäng och så grillade vi flintastek till det. Super gott!! =)

Nu i skrivandets stund hörs ljudet av Thimmys tattueringsmaskin då Henke gör en tattuering på underarmen föreställande ett kors med en döskalle i. Henke har varit sugen på gadda sig nu ett tag och sen när Bissens kinatecken han gjorde förut blev så bra, beslutade Henke sig också för att göra en. Jag hoppas att den blir bra så att han slipper ångra sig.

Det är så att man själv får lust. Har varit sugen nu ett bra tag på att gadda mig igen men vet inte om jag skulle låta göra det privat. Beror väll lite på vad man ska göra men med tanke på att det ska sitta där hela livet vill jag att det ska bli bra gjort!! Då tycker jag att det kan vara värt att betala lite för det med. Dessutom är jag helnöjd med Jens på House of pain i kalmar. Han är både duktig och rolig att snacka med...
Jag antar att framtiden får utvisa om det blir fler tattueringar på mig och vart dom kommer göras.

Inga kommentarer: