tisdag 5 maj 2009

Vattenkrig

Jag har haft en rolig kväll tack vare mina pullor. Det började med att jojo ringde och berättade att hon stod vid statoil o väntade på Danne för att dom skulle till Thomaz och Lizette. Några minuter senare ringer det på dörren o därutanför står mina älskade pullor. Vilken överraskning!! Åh dom hade plockat påskliljor till mig. Ha ha =)

Sen drack vi lite te och pratade o flummade då det ringde på dörren igen. Denna gången var det Bissen som kom upp han hade en mobilladdare som tillhörde Henke. Sen lämnade han sin bilnyckel..Synd att turbon inte fungerar annars kanske man skulle tagit sig en liten tur..

Hur eller hur vi fortsatte med vår sjuka humor o drog massa sexskämt o pratade allmänt och sen urartade det i ett litet vattenkrig som började mellan Martina o mig men Jojo la sig i så hon blev också blöt:P

Riktigt trevlig kväll faktiskt och Jojo ska ut i o-hamn imorgon och Martina och jag pratade om att också åka in..

Nu ska jag gå och knyta mig. Sov inte så jättegott i pappas bäddsoffa som knarrar så fort man rör sig och sen med nypiercat öra så att man inte kan ligga åt vilket håll man vill..

Sov gott...

Puss o kram

Låt ingen sätta sig på dig. Du är den du är och du är underbar och har rätt att finnas till!!

Inga kommentarer: