onsdag 12 augusti 2009

Besök hos pappsen o ny partyväska=)

Ja då var man hemma hos pappsen igen. Jag har längtat efter att vi skulle åka hit och stanna ett tag. Det blir ju aldrig att man kan umgås på samma sätt när Henke jobbar för då jobbar han fredasnätterna så då får man åka till pappa på lördagarna och åka hem på sndagarna. Därför ska det bli roligt att vara här lite längre. Det är så skönt att komma hem och bli lite ompysslad och bara få slappna av och umgås med människor man tycker om.

Så är pappas nya tjej Inga-May här med och har bakat en massa goda kakor, haha perfekt jag som lagon hade lyckats komma över min värsta tjockångest. Men om jag ger mig ut och busar mer med Candy och ta en liten längre promenad sen så ska det nog inte vara någon fara med den biten. =)
Ja bortskämd blir man, idag fick vi oxfile med kantarellsås till middag. Så jäkla gott.
Inga-May är verkligen duktig. Jag hoppas att det håller mellan pappa och henne dom är lika mysiga båda två.

Åh sen köpte jag en ny handväska igår också. Vi stannade till på Citygross på vägen ner till söderåkra för att vi skulle köpa två hundmatskålar i plast och ta med oss till pappa så att han slipper använda sina tallrikar. Givetvis så var skålarna slut men...
som av en händelse råkade dom ha rea på handvärskor därinne och jag som älskar shopping,kläder och accosearer och framförallt väskor kunde ju inte låta bli att köpa den där läckra partyväskan. Så nu har jag två partyväskor*haha*
Det var ju rea iallfall så det kan man ju ha bra samvete för. Tänkte inviga min väska när
vi åker på polandskryssningen imorgon, woho ska bli så kul!!

Inga kommentarer: