söndag 16 augusti 2009

Kryssning

Ja kryssningen till polen var helt underbar. Det var så skönt att bara komma bort lite och umgås med folk som man älskar och som bryr sig om en. Jag sa till pappa att jag lätt skulle kunna vänja mig vid att åka på kryssningar. Bara komma bort o bara få vara o äta o dricka lite gott.

Det fanns mycket goda drinka och det blev en o annan eftersom att dom inte var dyra=) Bartendern blandade fel några gånger men det blev bra i slutändan ändå. *Mums*

Har gått upp lite i vikt nu efter allt frossande men det får bli ett senare problem att ta hand om ibland måste man ju få unna sig lite:)
Frukostbuffen var den bästa måltiden på hela båten. Helt underbar=)
Äggröra, beacon, köttbullar, korv, frallor, olika sortes bröd, yoghurt, musli, fruktbord, massor av pålägg, juice, te, kaffe, o winebröd *mums fillibabba*

Det var skönt att få träffa faster o bara få sitta o prata med henne hon är så underbar och klok. Världens bästa faster! Jag älskar henne jättemycket. Men det var en del jobbiga saker vi pratade om. Som att man inte ska slösa bort sitt liv på dåliga förhållanden hur mycket man än älskar en person. Är det inte bra så är det inte. Åh jagsom kämpat så länge nu och som försökt för att det ska bli bättre börjar väll kanske inse vad jag måste göra..
Ibland räcker det kanske inte om två människor älskar varandra.

Ja sen känns det som man kommit mycket närmre Inga-Maj. Har inte träffat henne så många gånger men vi fick verkligen chans att prata. Hon är verkligen jättemysig och snäll..

Jag älskar er..Faster jag hoppas vi ses snart igen..

Inga kommentarer: