fredag 7 augusti 2009

strandmys o filmkväll


Har inte varit så pigg nu i några dagar. Förkyld och ont i halsen och till och från känns det som jag har feber. Typiskt om man ska bli sjuk nu när det är fint väder och polen kryssningen närmar sig.


Henke och jag hade ett långt och jobbigt samtal idag. Uscha det var inte det roligaste samtalet vill jag lova. Vi får se vad som händer. Antingen blir det bättre mellan oss eller får vi det bättre på egen hand genom att gå skilda vägar. Orkar inte med den här känslomässiga bergo-och-dalbanan som aldrig tycks ta slut, den tycks bara bli jobbigare och med en sju helvetes vurpor.


Men Pullan kom bort en sväng och vi åkte ut till oknö och lapade sol. Så vi låg där på stranden och snörvlade och snöt oss stup i ett. Men det var härligt att komma ut lite. Så underbart att få ligga på stranden och läsa lite tjejtidningar..


Sen var Pullan o Henke sugna på pizza så det beställdes från älgerum och jag tog en kycklingsallad. *mums*


Sen tittade pullan o jag på Ella den förtrollade och epic movie:) Det var jättemysigt:) Tur Pullan finns där. Älskar dig pullan, du är underbar=)


Inga kommentarer: