måndag 10 augusti 2009

Taco o Legally blond 2




Ja idag bjöd Henke och jag Ingrid och Alf på tacos. Dom hade aldrig ätit det innan och vi har pratat om att ha tacokväll med dom länge så nu bestämde jag att det äntligen var dags. Så vi åkte hem till dom och överraskade dom:)


Dom uppskattade det och sa att det var jättegott så det var kul:)




Åh sen passade man på att gosa med Lord och Nelson. Det är otroligt vad Nelson har kommit upp i fart nu. Han börjar nog vänja sig vid sitt nya hem och han var så söt där han kom springande som skjuten ur en kanon..Så flög han på Lord när Lord kliade sig sen sprang han fort därifrån haha. Åh Nelson han är så kelig och så pusssjuk..Han fullkomligt älskar att springa upp i knät på en och pussa en i hela ansiktet. Han är ju så charmig med sitt blåa och bruna öga...
Candy. Du är riktigt jobbig just nu. Du har trotsat så länge nu och det känns som det aldrig går över och man tapapr tålamodet på dig..Jag hoppas att det går över snart så att vi kan busa, leka och kela som förut utan att du bits. Men även om du är jobbig nu och det känns avlägset så vet jag att du kommer sluta så småningom och gå tillbaka till att vara ditt vanliga goa charmiga du..
Matte älskar dig vännen!




Sen kom Martina så kollade vi på Legally blond 2 som ingen av oss hade sett förut. Konstigt nog efter som den funnits ute ett tag, men vissa filmer blir bara inte av att man ser fast att man vill.


Men den var jättebra, jag gillade den. Jag älskar att de filmerna driver om hårfärger, och att folk faktiskt har sådana fördomar. Som att bara för att en kvinna älskar allt som har med mode att göra så skulle hon inte kunna vara smart. Så att automatiskt om man gillar ytliga saker så kan man inte vara djup också..


Riktig feel good film iallfall:)



Skickar med en bild på Candy och valpen Nelson.

Det var allt. Ha det underbart!

Inga kommentarer: