fredag 25 september 2009

Filmkväll

Ja då sitter man här ensam mitt i natten. Utblåsta är ljusen som var tända, tyst är ljudet från teven. Bara Candys andetag och mitt knappande på tagentbordet som hörs. Hade en mysig filkväll med Jojo, Danne och lilla Pullan. Tittade på två filmer varav den sista var sen and the city. Åh gosh vad jag älskar den filmen!!!

Den innehåller allt alltså. Åh att man ibland kanske man måste förlåta saker som man aldrig trodde innan att man skulle förlåta. Åh att bröllpet i sig ofta blir mycket viktigare än vad det egentligen representerar nämligen kärleken mellan två människor som väljer att leva sina liv ihop:)

Ja mycket underbar film. Så nu sitter jag bara här och väntar på att min älskling ska komma hem. Jag saknar honom jättemycket, så hoppas att han kommer snart. Synd om honom som alltid måste jobba så mycket när alla andra är lediga..

kram

Inga kommentarer: