lördag 28 november 2009

Julhandlat!

Ja idag var Henke och jag in till kalmar och handlade lite. Först gick vi på stan och köpte lite fler julklappar och födelsedagspresenter till tvillingarna Isaksson. Sen tog vi en fika på Kullzenska, älskar verkligen det fikte. Underbar räksmörgås med cafemocca o juömust*mums* Henke tog en sweetchili kycklingmacka med philadelfiaost och en vanlig kaffe o julmust. Alla som inte varit dit men som har råd. Gå dit!!!

Sen fortsatte vi o trängas i affärer, det var verkligen mycket folk ute. Mysigt på ett sett, jobbigt på ett annat, inte roligt när folk inte tar någon hänsyn alltså.

Ja sen var vi på ikea en sväng sen avslutade vi med att handla mat på city gross. Det var verkligen behövligt att ha hem lite mat. Så man kan laga lite gott.=) Bara julskinkan jag får vänta med, för dom hade bara färdigkokt och jag vill gärna koka min själv, jag tycker det blir mycket godare smak då:p Så blir väll en vända till in till kalmar innan jul.

Sen såg jag att gymmet hade dragit pengar från mitt kort så jävla sjukt. Det var över ett och ett halvt år sen jag blev medlem där och då tecknade jag bara för ett år så då ska dom inte dra pengar nu. så får ringa till dom i veckan.

Ha en trevlig advent=)

Puss o kram

Inga kommentarer: