tisdag 24 november 2009

Ubermysig kväll!

Utan att gå in på vidare detaljer, måste jag bara erkänna att det var en jättebra kväll igår. Jag behövde verkligen den kvällen, så jag kunde tänka på lite annat för en stund. Hur mysigt som helst.
Åh vilket sätt att drömma sig bort på, blev man nästan ännu mer besviken sen när man satt hemma i sin ensamhet med tid till eftertanke.
För då gör konflikten inom mig
sig påmind.

Den här konflikten som berövar så mycket av min energi, som får mig att inte veta vart jag ska ta vägen. Så trött på att hjärtat håller på o banka sig ur kroppen på en. Illamåendet som väller över en. *usch*
Livet är då sanneligen inte lätt alla gånger.

Nu längtar jag till jul. Ska väll in till kalmar en sväng på lördag får se om man hittar lite julklappar då, sen kommer man väll lite i stämning till första advent i helgen kan jag tänka mig.

Hoppas det blir av med en filmkväll snart med sagan om dom två tornen som vi pratat om, annars får jag titta på den själv. Det går det med, men hade varit roligt om man blivit några stycken. Ska hämta ut Super Natural säsong1-4 nu i veckan med=)

Inga kommentarer: