måndag 30 november 2009

Underbart sällskap o trevlig promenad=)

Baaah känner mig så vilsen. Jag har alltid funnits här för henne ändå tycks jag inte får mer än skit. Varför känns det alltid som att jag offrar mer än vad jag får tillbaka!?! MAn känner sig så liten, obetydlig och helt dum i huvudet. För man är så dum o fortsätter ställa upp o fortsätter finnas där men sen får man skit för att man finns där. Då drar sig personen undan istället. Du sa att du skulle behöva oss men istället känns det som du knuffar undan oss ifrån dina liv. Jag känner mig ensam o övergiven:(

Pullan kom hit en sväng. Var så roligt att ha henne här på en pratstund. Åt lite knäckemacka med gott pålågg sen gick vi en promenad längs med hamnen, igenom köpingen och sen tillbaka och bara pratade o kollade lite skyltfönster. Helt underbart, tack Pullan för att du har tid, åh för att du orkar lyssna på andras problem..Sen åt vi lite chokladpudding o pratate=) Mycket mysigt.

Nu ska jag fortsätta att spela evony och se om jag kommer någonstans. Är ju svårt när man inte alltid får den hjälp man behöver. =(

Inga kommentarer: