torsdag 10 december 2009

Cry Bitch, cry!

God kväll, ja eller natt egentligen. Inte bra det här men det är svårt att sova med ett plågat sinne.

Idag har jag varit ute hos Ingrid och Alf i nabben. Ingrid bakade Lussekatter och bullar med saffran sen gjorde vi pepparkakor*mums* Det var mycket mysigt. Jag älskar verkligen de människorna! Skönt att få prata med Ingrid, hon har alltid tid, när det känns som man bara stör alla andra. Tur att man har människor som man vet finns kvar när det känns som allt annat rämnar.

Jag känner mig så sårad, besviken och försmådd. Han gör mig så illa ibland och det värsta är att han inte ens är medveten om det. Han förstår inte att han gör fel. Så ringer han och låter glad och pratar som om inget hade hänt, men jag är inte typen som funkar så, om nått stör mig eller gör mig ledsen kan jag inte låtsas som att det är sol ute, inte inför personen som har åsakat min smärta. *Sorry*
Han säger att han älskar mig men ändå man måste visa det också!
Stor Tomhetskänsla.
Den annars så glada spralliga Jessika. Har bröstsmärtor ovh svårigheter att andas, den så välkända ångesten är här. Som ångesten måste älska mig så mycket som den besöker*ler sarkastiskt* Sitter och lipar som fan...

Läggdags nu.
Godnatt

Inga kommentarer: