söndag 6 december 2009

Glöggkalas

Hej igen=)
Avslutat denna mysiga dag med att Bissen följde oss med hem och var lite social. Så grabbarna drack öl och jag tog lite cider. Sen smuttade vi lite på Irish Coffe, tyvärr inte så god som den kunde ha varit om vi bara hade haft en bättre whiskey sort men det löser vi till nästa gång:P
Sen traskade vi bort till statoil och jag köpte en god Räkbaguett. Hade velat göra egna räkmackor men tar lite tid för räkorna att tina så man kan skala dom så det får bli till ett annat tillfälle=)

Sen gick vi hem och jag fixade lite glögg. Henke tyckte dessvärre inte om glögg men Bissen och jag har haft värsta glöggparyt=) Glögg e smaskigt:P *Mums*

Skönt att ha bilen fixad med=) Ska jag bara fixa lite reflexer och ha under mina bakljus eftersom det inte fanns i. Sen måste jag ta mig till karlskrona med så att jag kan byta batteri så att jag har ett som fungerar. Jag hatar att stå där om ett fån när man ska någonstans för att bilen inte går igång.

Nej dags att sova snart, vem vet vad morgondagen bär med sig!!

Sov gott.
Puss o kram

Inga kommentarer: