måndag 7 december 2009

Instrumentinköp

Hallå hallå=)
Idag var Henke och jag på musikhörnan och jag köpte mitt instrument. Jag väntar med att avslöja vad det är. För jag vill inte hamna under kategorin "en som köper instrument som bara bli stående, jag har redan klarat av det den gången jag köpte min gittar. Så därför tänker jag inte göra om samma misstag utan ahr det här instrumentet som jag verkligen vill lära mig och sen om jag gör några framsteg och kanske lär mig några enkla melodier till o börja med, kanske jag berättar det. Finns några som vet och det är så jag vill ha det så länge. Än så länge läser jag lite i böcker och tittar mycket på internet. Får se sen om man hittar någon som är duktig på det instrumentet som kanske vill hjälpa mig!!

Lyckades spela första raden på Gubben noak iallfall, det tyckte inte jag var dåligt med tanke på att jag inte har spelat alls förut. Men vi får se om jag händer. Får se om jag lär mig ta tonerna ordentligt=)

Har haft Bissen på besök här en stund idag och det var trevligt till en början. Sen lackade jag ur och blev totalt osocial och kände att jag bara ville vara själv. Inget illa menat mot Bissen bara jag som kände att det blev för mycket där ett tag.
Nu ska jag lägga mig. Har ont i huvudet ikväll.

Ta hand om er!
Kram

Inga kommentarer: