fredag 18 december 2009

Karlskrona

God kväll!
Sitter här i min tvillings lägenhet i karlskrona. Tvillingsyrran sover och det gör Candy också.
Det har varit en mysig dag, så skönt att vara här och träffa alla.

Gick upp vid klockan sju och sen var jag och Lullen ute och promenerade i två timmar, vi gick inte en jättepromenad men hade mycket att prata om och sen släppte jag Candy på några ställen där det var avskillt så hon fick springa lös. Hon är så vacker när hoerbart, även om det känns n får springa lös som hon var menad att göra. Få se hennes vackra muskler sräcka ut sig.
Underbart!

Även om det känns som tiden aldrig räcker till så tar jag tillvara på varje tillfälle, för jag vet hur mycket jag kommer sakna människorna här sen när jag åker hem igen. De står mig verkligen nära<3

Men finns en del jag längtar hem efter också:)
Ta hand om er.
God natt!

Inga kommentarer: