onsdag 2 december 2009

Kloklippning o värmande glögg

Hej=)
Idag har det inte hänt så där jättemycket. Jag skrev ihop en dikt i morse*stolt* Det kändes skönt att äntligen få ihop något.

Sen har jag spelat Evony. Visst går det framåt men har inte samma i prestige som de andra och det stör mig och får mig att känna mig dålig.

Idag har jag haft en känsla av tomhet i kroppen, det känns nästan som något inom mig är dött och jag är ensam och frusen=( Vet inte vart jag ska ta vägen.

Som tur är har Bissen varit här och hållit mig sällskap och druckit glögg så att jag har fått annat att tänka på. Det var första glöggen jag drack i år och det var jättegott*mums* Värmde gott också när man varit ute med hunden i kylan.

Bissen hjälpte mig även klippa klorna på Candy, äntligen någon som tar sig tid för att hjälpa en. Det gick faktiskt bra, över förväntan med tanke på att hon aldrig varit glad åt kloklippning och Henke råkade klippa henne i pulpan sist. Sen har vi gått två halvlånga promenader med henne så nu sover hon så sött lilla hjärtat. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Visst kan man bli galen på henne ibland men hon är så stor del av mitt liv och hon är så mycket till sällskap:)

Tack för hjälpen Bissen och för ditt sällskap.

Inga kommentarer: