måndag 14 december 2009

Ombesiktat bilen

Hallå hallå!
Idag var Henke och jag, trots gårdagens bråk inne i kamlar och ombesiktade min bil och shoppade julklappar. Det var skönt att få igenom bilen, nu kommer jag bara att behöva ett nytt batteri så att jag kan lita på att den går att starta. =)
Ja sen sprang vi runt i lite olika affärer i kalmar. Fantastiskt vad effektivt man kan jobba när man vet att man har en begränsad tid till att springa i affärer. Vi kunde inte stanna hur länge som helst eftersom Henke börjar jobba vid fyra.
Så nu är det bara ett fåtal julklappar kvar men där har vi fått specialbeställa så väntar bara på att dom ska bli klara.

Ja annars har jag mest tagit det lungt idag. Jag har promenerat med Candy och sen har jag läst lite. Nu har jag äntligen läst ut boken på slaget tolv men Nora Roberts som jag har fått låna av Ingrid och Alf. En bra spännande bok som lockade till skratt på flera ställen. Helt klart läsvärd!
Nu återstår att se vad som bli nästa jag ger mig på.

Inga kommentarer: