onsdag 9 december 2009

Systrarna Isakssons Födelsedag!

Hej!
skriver lite om det idag för vårt internet bara la hela tiden igår så fick inte möjlighet att skriva om det då..*irriterad* Men här kommer det iallafall:

Jag vaknade helt nojjig eftersom jag hade drömt att Martina inte skulle gilla sina födelsedagspresenter*haha*
Men dom verkade bli glada båda två så det var roligt att se.
Det var ett mysigt kalas, vi var hemma hos deras mamma Lena. Där det bjöds på gott kaffe och en underbar chokladtårta med grädde. Sen fick man även lussekatt o pepparkaka:) *Mums*
Jag stannade kvar lite längre än alla andra eftersom Henke åkt till jobbet och jag inte hade någon mer än hunden att komma hem till passade jag på o umgås lite extra meddom. Så jag följde med hem till Micka och Olof en stund och pratade och busade med katten Maja.

Ha det bäst!
kram

Inga kommentarer: