onsdag 16 december 2009

Wallander kväll med Bissen

Hejsan!
Idag var mina Pullor här på lite julbakning. Tyvärr blev det inte så mycket julbakning som jag hade tänkt mig. Men ska göra lite med själv sen. Har ju en del pepparkaksdeg kvar och nästa gång ska jag inte bränna dom*ler*

Sen har Bissen varit här och hållt mig sällskap. Först gjorde vi lite julkola. Sen tittade vi på de två första av de nyaste wallander filmerna eftersom jag inte sett dom. Åh så smaskade vi på lite strykande åtgång också*mums* Förstår verkligen varför det heter så. Sen drack vi te och åt lite peppakakor sen var vi ute en vända med Candy.

Det är verkligen underbart vinterväder nu. Jättemysigt med den första snön som knastrar under skorna där man går. Å flingorna som faller lätt mot en och landar mjukt. Såhär ska en svensk vinter vara. Mysig kramsnö och inte bara regn och blask. Hoppas det ligger kvar till imorgon så ska jag se om jag kan ta någon fin bild!
Ja sen fortsatte Bissen och jag och tittade på ytteligare två utav wallander filmerna. Jättebra filmer:) Mycket mysig kväll Bissen, tack!

Ta hand om er därute!

Inga kommentarer: