torsdag 21 januari 2010

Film med Pullan o Bissen

God kväll=)
Idag var äntligen min Pulla här på besök=) Vi drack lite te, promenerade bort och släppte in hennes ena katt som råkat bli utlåst på balkongen och sen köpte vi lite snacks o choklad att ha till filmen och gick hem till mig, igen.

Väl hemma visade jag Pullan en katalog som hade kommit hem till mig där dom hade en hel del snygga grejjer, så vi satte oss och skrev ner våra initialer på de lädesplagg vi ville ha=)

Därefter kom Bissen upp och vi kollade på filmen get over it. Lite b film med fula kläder och sådär men en charmig film som lär oss att man inte alltid måste vara bäst på allt och se bäst ut för att kunna vinna och få det man vill ha. Fick en del skratt under filmen=)

Kott o gott, härlig kväll!
Fick mig att glömma mina grubblerier för en stund.

Ta hand om er och sov gott.
Puss o kram

Inga kommentarer: