onsdag 20 januari 2010

Inser han inte!?

Hej hej=)
Det verkar inte som att han förstår innebörden av det jag säger till honom. Jag pratade med honom igår och som vanligt så satt han och teg utan att säga något och nu är han precis som vanligt och håller på. Åh det jag snackade med honom om var inte vilket snack som helst utan ett allvarligt snack och likförbannat håller han på. Blä på honom, inser han inte vad han håller på med.

Sitter just nu och lyssnar på musik och drömmer mig bort till en egen bostad. Jag kan se det framför mig. Jag brukar drömma mig bort till det ganska ofta faktiskt. En hemstad som är min, slippa bli irritard på en någon som inte lyssnar på en. Bara mig själv och hunden att bry sig om. Visst finns det nackdelar med det också men just nu känns det som det är det jag längtar efter.

Jag längtar till karlskrona. Jag saknar mamma, Svenne o tvillingsyrran jättemycket och sen vore det baras skönt att komma bort ifrån allt en stund. Fan att bilbatteriet e dött annars hade jag kört dit på en gång.

kram

Inga kommentarer: