tisdag 12 januari 2010

Jag duger

jaGod kväll=) Ja eller natt är ju rättare sagt klockan är snart två på natten och Bissen har precis gått ner till sig efter en gemensam dag då vi tittat på fortsättningen på super natrual och spelat kort=) Mycket trevligt!
Så nu sitter jag här o väntar på att min älskling ska komma hem ifrån sitt jobb.
Vi får se om han kommer hem medan jag fortfarande är vaken.

Jag fick höra att jag duger idag av Björn på arbestförmedlingen, att han trodde att om vi bara hade levt under andra föhållanden, andra förutsättningar så skulle jg ha haft ett jobb. Det är inte mitt fel, jag duger som jag är, åh jag ska inte tro något annat. Det känndes skönt att höra det. Jag tror att Björn märkte att jag blev lite nere över att jag snar inte ingår under jobbgaranti för ungdomar och snart ska få en annan handledare=( Inte roligt alls, jag har aldrig haft en så bra handläggare som Björn och aldrig trivts så bra på en arbetsförmedling. Men låt oss inte dra förhastade slutsatser, även om det inte kommer kännas lika bra o träffa den nya människan som det känns o träffa Björn, så är det inte säkert att det blir dåligt för det!

Saknar er mina älskade vänner och mina älskade systrar=)
Sköt om er!

Kram

Inga kommentarer: