lördag 23 januari 2010

Lite god middag med Pullan

God kväll=)
Ja idag har lilla Pullan varit här. Hon ringde och frågade om hon kunde komma bort en sväng. Hon är sjuk men ville inte sitta hemma hela dagen.

Sen kom Bissen upp hit, han fick panik på sin mamma och ville fly fältet och självklart fick han komma upp. Så vi spelade lite kort och han vann*muttrar*
Så jag sa lite spydigt att jag inte hade tid o sitta där för jag skulle laga mat så jag började göra mina köttbullar:)

Så Pullan, Henke o Jag åt Kokt potatis hemmagjorda köttbullar gräddsås och lingonsylt. *mums* Mycket gott!!

Sen fick Bissen komma upp igen, körde ner han en sväng eftersom jag inte hade mat så det räckte till honom också. Men sen åt vi alla fyra Pannacotta med vitchokladsmak som jag hade gjort tidigare under dagen.
Roligt för jag har inte gjort det sen jag gick på gymnasiet så var roligt att få göra det igen=)

Lyckades deppa ihop en stund men Pullan fick mig på bättre humör:)

Trevlig dag!

Ta hand om er.
Puss o kram

Inga kommentarer: