torsdag 21 januari 2010

Orolig sömn

God dag;)
Inatt har jag sovit oroligt. Jag somnade inte förrän efter fyra någon gång och jag vaknade vid halv sex av att jag hade drömt något konstigt. Jag har en känsla av att jag drömt något otäckt men att det på något underligt sätt ändå inte var en mardröm. Bara obehagligt.

Ja jag lyckades somna om och drömde något igen, kom tyvärr inte ihåg så mycket mer än att det också var en obehaglig dröm. Kanske berodde på att jag hade ångest känslor hela kvällen igår, vissta stunder trodde jag att jag skulle få en attack men klarade mig tack och lov ifrån det.

Efter man klivit upp var det bara att gå upp och ducsha, sen hade jag lite inspiration idag så jag hade massa mousse i håret och fluffade upp det med hårfönen så har värsta trollruffset.
Vi gick ner till Thimmy för att han skulle bjuda oss på kaffe och då satt Linda där också och dom tyckte båda jag var fin i håret så jag ska kanske ha fluff offtare.

Ett tag hade jag det jättemycket men sen la jag av eftersom hårfönen slitert på håret men ska nog försöka göra lite mer med håret igen. Vissa perrioder lyfter jag ju upp det med spray men inte samma sak som när man både har mousse, fönar och därefter har i spray. Jag har tunt hår också så ganska lätt att fica till ett fluff utan att det blir för tungt=)

Ja sen satt vi där nere och drack kaffe och pratade om lite allt möjligt som hundar, depressioner och olika behandlingsformer av folk som mår mentalt dåligt. Mycket trevligt.

Carpe diem!
Ta hand om er
puss o kram

Inga kommentarer: