onsdag 13 januari 2010

SuperNatural feber=)


Hallå hallå.

Ja så är det, det är sant. Jag har drabbats av supernatural feber, åh inte vet jag hur man blir av med den, behövs det medicinering eller går det över av sig självt?

Jag vill se mer och mer hela tiden, har en box med de fyra första säsongerna som Bissen och jag håller på att titta på, för jag lurade med mig honom=)


Så både iförgår och igår tittade Bissen och jag på flera avsnitt efter vartannat och jag känner mig klyven. För jag vill se mer, komma ännu närmre, djupare in i bröderna winchesters relation mellan varandra so är så djup, ena sekunden kan de dö för varandra, andra slänger de käft, får mig att tänka på mina systrar.


Det som plågar mig är, att jag vet att för varje avsnitt jag tittar på, så kommer jag närmare slutet på serien, kommer jag klara slutet? Kommer det gå som jag vill? Det återstår att se=) Hur eller hur underbar serie=)

Inga kommentarer: