lördag 13 februari 2010

Ångestperiod

Hej!
Jag har inte orkat skriva så mycket här nu på sista tiden för att jag har mått dåligt. Jag kom in i en ny period stark ångest där hjärtat skenar iväg. Min vardag har varit full av bröstsmärtor, hjärtklappning, oro, panikångestattacker och tårar. Jag har mått så dåligt att jag inte ha orkat bry mig om vardagliga ting.
Jag var hos läkaren i tisdags också. Jag har haft ångest o panikångest till i många år men den här gången kännde jag att jag inte orkade med det själv. Så fick en lugnande medicin som jag kan ta om jag känner att hjärtat börjar rusa iväg.

Men det är sådant som händer, nu ska jag försöka arbeta mig igenom detta så jag mår bättre igen. Än så länge känner jag mig ganska pigg idag. =)

Ja igår kväll hade jag mina underbara små älsklingar Jojo o Pullan här=) Ingen av oss tre mådde så bra men tycker det blev en bra kväll ändå. kul att träffas alla tre igen.

Ha det bra och sköt om varandra där ute=)
puss o kram

Inga kommentarer: