söndag 28 februari 2010

Lugn söndag

God afton gott folk!
Sitter här ikväll och känner mig lite kluven. Jag har det jättebra här hos mamma men jag börjar får rejäl hemlängtan. Jag saknar och längtar efter min älskling. Ska krama honom stenhårt när jag kommer hem.

Sen saknar jag självklart mina vänner också och samtidigt vet jag att jag kommer sakna mamma, svenne o nonne jättemycket när jag åker hem.

Dessutom är jag sugen på att gå ännumer på bokrean, finns lite böcker jag vill ha.

Jaja hur eller hur så har det varit en bra dag. Jag har spelat lite dataspel, tittat på Aladdin, som var evigheter sen jag såg, och umgåtts med mamma, svenne o Candy=)

Jag lagade köttfärspaj till middag idag också. Det var mycket uppskattat av mamma och svenne, så det var kul=) Dom gillar min mat och mår bra av att få i sig lite riktig mat.

Nu ska jag vara social o dricka te med syrran och övriga och sen tänkte jag fortsätta läsa lite i nio prinsar i avalon.

Ha det bra.
Kram

Inga kommentarer: