torsdag 18 februari 2010

Middag o fika med Pullan o Bissen

God kväll!
Usch det är inte kul att se att Sparky inte vill ta emot maten jag ger honom med sprutan han stretar som fanken för att slippa, men jag måste ge honom mat för att få upp honom i vikt. Så jag hoppas han håller ut för jag har fortfarande inte lyckats få upp honom i vikt och det blir ju svårare om han inte ens vill ha maten o vattnet jag ger honom. Men vi får se vad som händer.

Har haft Pullan här ikväll. Ingen av oss hade ätit något så kokade färsk bandspaghetti och så gjorde jag en riktigt krämig ostsås och sen bjöd Pullan på glass, kakor o cola. Så riktigt onyttig kväll men väldigt trevligt. Bissen var ju också med han åt inte våran mat eftersom han hade gjort egen men fikat gluffsade han också på=)
Sen kom vi på något sätt in o prata om hårväxt och rakning och sådant. En disskusion som slutade med att Pullan och jag provade epilatorn på en bit av Bissens ben. Men det tyckte han inte om. Hampus tålde mycket mer när vi provade på honom för några år sen haha..

Bestämmde att vi skulle in till stan på lördag med Henke, pullan o jag. Roligt!! =)
Var längesen jag var i stan med Pullan nu.

Så imorgon ska jag till arbetsförmedlingen så ska bli spännande att se vad dom säger. vill inte byta jag vill ha kvar Björn *dumma af*

Sov gott, gott folk=)
Dröm söta drömmar.
Puss o kram

Inga kommentarer: