tisdag 16 februari 2010

Morotspure gillar Sparky

God morgon=)
Klev upp någorlunda tidigt idag för att titta till lilla Sparky Så jag klev upp och klädde på mig och gjorde mig iordning. Därefter laddade jag Sparkys matspruta med lite morotspure och gick för att mata honom.

Hunden Candy blev sur över att jag ville vara ifred o mata Sparky och hon tyckte jättesynd om sig själv. Men det går över.
Det var roligt att se att Sparky iallfall har aptiten kvar, han slet och drog i matsprutan för att han ville ha mer. Jag förstår honom. Sen har han börjat röra sig lite mer i buren än vad han har gjort nu den sista veckan när han mått dåligt. Då har han inte rört sig mer än nödvändigt men nu springer han ändå lite. HAn är nog en liten fighter=) Har man tur kanske han blir frisk med antibiotikan=)

Nej nu ska jag pejla läget på Tradera. Jag har lite auktioner nu som jag håller koll på, spännande=)

Ta hand om er=)

Inga kommentarer: