måndag 1 februari 2010

Orkeslös.

God kväll=)
Det har varit en ganska bra dag idag ändå. Jag har tänkt ganska mycket idag. Det finns ju vissa saker som man funderar och grubblar en hel del på. Jag bara hoppas att jag ska komma till insikt.

Usch är inne i en period nu där jag inte alls mår så bra. Jag är trött hela tiden, väldigt trött, utmattad. Då sover jag ändå mycket längre än vad jag brukar göra. Otäckt hur man kan känna sig så trött och orkeslös. Jag hoppas det här går över snart så man kan bli pigg och slippa vara utmattad när jag går upp.

Jag lyckades iallafall påbörja två dikter idag. Den ena har jag bara slutet kvar att skriva på och den andra har jag bara påbörjat. kommer jobba end del med mitt skrivande nu eftersom att vi har bläck till skrivaren hemma. Så ska jag renskriva och bearbeta alla mina nyare dikter som än så länge bara finns handskrivna. Därefter ska jag även skriva in vartenda liten dikt jag har skrivit eftersom jag äntligen fått ett bra skrivarprogram. Så ska jag skriva in alla i samma skrivstil och samma storlek så att det blir fint representerat och inte som nu mer en massa ihopplock.

Ta hand om er.
Puss o kram

Inga kommentarer: