torsdag 25 februari 2010

På besök i karlskrona!

Ja då befinner man sig i karlskorona hos min tvillingsyster. Jag har varit här sen i tisdagskväll. Så roligt att bara får vara här. Bara njuta av hennes sällskap o prata och skratta tillsammans. Usch vi borde träffas oftare!!

Det är mindre bra att syrran är godisberoende och alltid har en smällfet godispåse hemma, det går inte riktigt ihop sig med min dåliga självdisciplin*haha* men det går jag bort sedan när det värsta av snön har smält bort och man kan gå ut och gå utan att vara rädd för att ligga på backen med ett blåmärke mer och frågande titta upp mot skyn.

Så har jag varit med syrran på hennes svetsutbildning igen. Mycket roligt, trevliga grabbar med roliga lärare. Kul att få komma ut och träffa lite nytt folk och vara lite social. Ja, Robban och Rickard träffade jag sist, men roligt att träffa dom igen. Nu har jag dessutom även fått stifta närmre bekantskap med Peter eftersom han har flyttat sig till syrrans bord. Sist satt han vid ett annat så då pratade jag inte med honom.

Björn kom bort till syrrnan en sväng så man fick umgås lite med honom.
Vi var iväg och solade lite solarie med eftersom vi var trötta på det kalla och grådaskiga vädret=)

Sköt om er!
Sköt om er och ha det bra, för det har jag!!
Puss o kram

Inga kommentarer: