lördag 13 februari 2010

Slötittat på melodifestivalen

God kväll.
Gaaaah, då har man slösat tid genom att sitta o titta på melodifestivalen. Absolut inte mitt favoritprogram, men iblan kan det vara skönt att slötitta lite på ett program fyllt av ytlighet och musik som kan vara bra en stund men som absolut inte når in på djupet.

Men man tänker ju tillbaka till när man var yngre och hela familjen satt samlad med chips o dricka framför teven och man umgicks och disskuterade och bara njöt av att vara i varandras sällskap=)

Slöade lite med maten idag med. Det blev grillad kyckling och potatissallad, gick ju snabbt och smidigt. Nästa gång ska jag göra hemagjord potatissallad=)

Nej nu ska jag titta runt på tradera för att se om jag kan hitta något nytt objekt till samlingen. Var längesen som jag köpte något nu, så det spritter lite i mig nu.

Ta hand om er!
Puss o kram

Inga kommentarer: