onsdag 3 februari 2010

Supernatural

Hej=)
Ja så har det då hänt. Nu har Bissen och jag plöjt igenom de sista avsnitten av säsong fyra. Mycket bra och starka avsnitt där på slutet. Underbart o hemskt på samma gång!
Känns lite sorgligt för nu kan inte jag göra så mycket mer för nu har Bissen makten för det är han som har några avsnitt från säsong fem. Dom går ju på teve i usa. Men tro mig. Jag ska köpa dom när dom kommit ut. =) Måste ha alla.

Men jag har en liten dålig känsla av att det inte kommer sluta som jag vill. Jag fruktar att det ska sluta på ett sett jag absolut inte vill och därför är jag lite rädd för att titta även om jag dör för att se fortsättningen=)

Ja vi får se vad som händer. Dom har ju ängeln Castiel som gör allt för att hjälpa dem, framförallt Dean=)


Castiel i sin männskliga kropp som ägs av Jimmy=)

Fick en lindrigare ångest attack igårkväll. Inget att skämas över jag vet, men känndes ändå lite sådär när Bissen såg på. Tur den inte var lika kraftig som den jag fick i nabben för några veckor sen.

Ta hand om er.
puss o kram

Inga kommentarer: