lördag 27 februari 2010

Tankar till chile

God kväll=)
Sitter hos mamma och spelar lite spel på facebook och pratar och umgås. Mycket mysigt. Är härligt att vara här.

Vi åt tacos idag också, för mamma och Svenne var sugna på att testa det*mums* =)

Sänder en tanke till alla stackars chilenare, efter katastrofen. Jag önskar att man kunde göra något för er. Jag har träffat en hel del chilenare hittils i mitt liv och alla jag har träffat har varit öppna varmhjärtade människor. För att inte tala om lilla Job, den korta lilla runda chilenaren med det de milda snälla anletsdragen med ett leende som lyser som en sol. En man som erbjöd mig sitt eget hus om jag mågon gång skulle ta mig till chile. Jag hoppas inte att det har hänt hans anhöriga något.

Ta hand om er. Man vet aldrig vad som kan hända.

kram

Inga kommentarer: