fredag 19 mars 2010

Alf 75 år=)

Hej!
Ja idag klev jag upp relativt tidigt och gick en en liten längre morgonpromenad med Candy, då råkade vi springa in i Doris o Evy så vi släppte hundarna så Candy o Doris skulle få springa. Mest Candy som sprang för Doris stod hos mig och tiggde godis.

Sen var jag hem o duschade och fixade till mig lite. Sen efter att ha Bråkat lite med Henke som bara surade så åkte jag och köpte blommor själv innan jag begav mig till nabben. Alf fick en orkide för han gillar dom:) Och gemensamt till Ingrid och ALf på deras 25 åriga bröllopsdag fick dom en bukett rosor med slöja. Mycket fint o dom blev glada=)

Senare behagade även Henke dyka upp och vi blev bjudna på jättegod fika=) Ingrid och jag har fnissat o flamsat som bara den. Var längesedan vi var så flamsiga nu. Det var vi mycket oftare när de bodde i lägenheten. Mycket roligt.. =)

Inga kommentarer: