onsdag 24 mars 2010

blandat

God Morgon!
Idag får jag hoppas det blir en bättre dag än igår.
Gårdagen var ändå en härlig dag jag hade Pullan o Bissen här och Ingrid kom förbi en snabbis också.
Men lilla Pullan befinner sig nere i en svacka och kom hit för att låna filmer. Bara det att jag också är nere. Det har jag varit till och från länge men nu har jag varit rejält nere stundvis och gråtit eftersom Henke och jag bråkar så mycket och jag känner mig helt oönskad o värdelös.

Tur att Pullan och Bissen har tid och ork med mig trots mitt pendlande mellan stundvis glädje och extrem deprisson. Jag vet att jag var jobbig igår men jag kände mig bara så jävla äcklig och värdelös. Tack så mycket Pullan för du orkade med mig trots att du mådde så dåligt själv!

Bissen och jag hann med två Supernatural avsnitt och sen gick jag ner för Jossan och jag skulle kolla på film och bestämde oss för illusionisten. Jag tyckte den var bra. Mycket starkt skådespeleri av Edward Norton han var mycket övertygande i sin roll. Bra film!

Idag har inte hänt så mycket än så länge. Jag har varit på promenad med Candy. Känndes skönt att få komma ut lite. Så har jag ätit lite frukost och bläddrat igenom Antik världen.

Än har det varit en bra dag. Idag ska jag försöka hålla det uppe. Försöka tänka positivt, jag är inte värdelös bara för att Henke inte tycks bry sig om mig på samma sätt.

1 kommentar:

linda sa...

så har vi oxå haft det. men tänk så här en person är aldig oönskad man är ALLTID älskad men kanske inte märker av det varje dag men du är verkligen älskad av många runt omkring dig även att du inte ser det.

stå på dig för din skull, jobbigt? jag vet men mycket nödvändigt=)