fredag 19 mars 2010

Förbannades jävla skit =(

Förbannade oönskade tårar, förbannade smärta. Om smärtan bara kunde vara fysisk så jag hade kunnat fixa det med ett piller.

jag orkar inte, orkar ORKAR fan inte.
Jag lagar marinerat kött med extra krämig sås och hemmagjord klyftpotatis, jag bakar en kaka till kaffet, men får bara höta att jag aldrig gör något här hemma.

Jag sminkar mig lite extra, tar på mig en parfym jag vet du gillar innan jag sätter mig intill dig i soffan och jag smörjer in hela min kropp så den ska vara mjuk för dig att vidröra innan jag kryper ner under täcket men du ser mig inte. Ser inte min kvinnlighet, min längtan eller mina behov!!

Allt du ser är den där jävla kärringen som förstör ditt liv, som stör hela din existens med min blotta närvaro men ändå när jag ber dig lämna mig om du inte älskar mig stannar du. Jag antar att det är för bekvämt att ha någon som har maten klar och som sköter det med inköpslistan.

Åh när du väll orkar ta dig tid att ha sex med mig känner jag mig allt annat än älskad. Känns som jag e något du bara ska ha överstökat. Nått skit du måste borsta av dig fortast möjligt.

Jag faller ner i bortglömskans dal och där nere ligger och jag med mina vänner tårarna och skakar av förtvivlan, men det är okej för ingen ser eller hör mina skrik och mina snyftningar.

=(

Inga kommentarer: