torsdag 11 mars 2010

Möte på af

Hej hej=)
Idag var jag iväg en sväng till arbetsförmedlingen för att träffa Tommy. Det gick bättre än sist absolut, men ja vad ska jag säga han är inte Björn. Åh självklart ska han få vara sig själv och han behöver inte vara dålig för det, han är bara inte lika bra. björn har satt ribban högt. Han förstår en och uppmuntrar en. Men det ska nog bli bra ändå.

Tommy skulle kolla upp nummret till Lammet så ska jag förmodligen börja praktisera där. Det kunde faktiskt vara roligt att komma ut lite nu när man gått hemma så länge och känna att man kan göra lite nytta o träffa folk.
Visst just nu är jag väldigt uppe i mitt skrivande och jag har ungefär fyrtio handskrivna dikter nu som jag måste skriva in i datorn. En del av dem är färdigskrivna så bara renskriva, meda en del ska bearbetas tills jag blir nöjd och vissa har jag inte ens skrivit färdigt. Så blir lite arbete där.

Men får ta kvällarna till att göra det. För sen när jag är färdig med det ska jag skriva in alla dikter jag har i samma program eftersom jag skrivit dem i olika storlek i olika program så därför ska jag skriva in alla igen så det blir samma storlek och format.

Inga kommentarer: