söndag 14 mars 2010

Utrensning o långpromenad med Pullan!

Hej!
Idag har jag varit ute i nabben hos Ingrid och Alf. Jag hjälpte Ingrid att rensa en hel del uppe på loftet så vi fick undan en massa kartonger. Så nu kan man röra sig däruppe och ser hur stort rummet faktiskt är.
Jobbigt att rensa helt eftersom det inte är färdigbyggt men det kommer nog att bli jättebra när det är färdigt.

Därefter åkte jag hem och rensade upp lite ibland mina böcker. jag tänkte lämna in dom jag inte vill ha på röda korset istället för att bara slänga dom kan någon annan få nytta utav dom. Mycket bra och miljövänligt. Så tänkte jag se om dom har något roligt som jag vill ha hem och ha i min bokhylla:)

Efter det ringde Pullan och frågade om jag ville med på promenad och det ville jag ju. Så jag gick bort till henne och plockade upp henne sedan gick vi bort till stallet för att lämna en sak till Micka.
Åh dom hade fått lammungar som Martina o jag tittade på. Så fruktansvärt söta.
Första gången jag fick träffa och klappa en lammunge, mysigt=) Så passade jag på o gosa lite med hästarna med.

Sen när vi skulle gå hem så slog Lena, Olof o Micka följa med oss så fick man med det lilla sociala där med=)
Var en riktigt skön promenad, men var kallt ute ikväll så nu känner jag mig nedkyld så ska gå o göra mig lite te och läsa lite.


Ta hand om er!

Inga kommentarer: