måndag 19 april 2010

Ehh ja.








Fick min mens igårkväll. Så som i vanlig ordning har jag kännt mig lite uppsvälld och ofräsch som man ofta gör när man har lingonveckan. Men jag satte hårt emot hårt och gjorde allt för att motarbeta känslan av ofräschet genom att pyssla om mig själv lite. Så jag sminkade mig lite extra idag och fixade med håret och målade naglarna=)

Förutom att surpla kaffe har jag också tillbringat mycket tid med att vara med min goldentik Candy idag. Hon har ju varit lite magsjuk nu. åkte in med henne till vetrinären igår men nu idag får hon äntligen börja äta lite igen. Så hon ska ha en matsked mat i timmen av något specialfoder och sen är det en gel som jag ska ge henne tre gånger om dagen för att binda upp avföringen. Så hoppas hon blir bättre.
Vi tog en härlig långpromenad förut. Underbart att känna vinden i håret *lovley*

Inga kommentarer: