söndag 25 april 2010

Helgsammanfattning

Jätterolig kväll!
Vad som var minde roligt var att jag på något sätt igår lyckats tömma minneskortet på min digitalkamera så över femhundra bilder är borta. De flesta finns i datorn som tur var men tyvärr så har bilderna från första delen av crusingen försvunnit.
Shit happens;)

Ja igår var det nybrocrusing. Linus Simonsson körde och Bissen, Henke och jag åkte i min sambo Henkes cheva malibu. Det var en del folk när vi precis kommit fram till nybro men inte som i fjol. Men skönt på ett sätt för då kunde man åka runt mer. Väl i nybro träffade vi Camilla o Hasse som vi stannade och pratade med en stund.
En helgalen kväll med rök, avgaser och en doft av brännt gummi;)



Jossan o jag


Henke o Felix


Bissen o Linus


Linus o Henke


Linus



Sen idag har det varit en slappar dag. Varken Henke eller jag var Bakis men Bissen hade tyvärr inte samma tur. Så hade vi lite pizzakalas. Så Cissi, Pullan, Bissen, Linus, Henke och jag satt hemma hos oss och åt pizza*mums* Sen blev det en hel del sexsnack *haha*

Bästa helgen på länge.

Inga kommentarer: