tisdag 27 april 2010

Jävla arbetsförmedlingsgubbe

Dagen började inte sådär jättebra. Hade ganska kraftig hjärtklappning och det blev itne bättre av att Tommy på arbetsförmedlingen betedde sig riktigt dumt idag. Som om det inte var nog jobbigt att Byta från Björn till den oempatiska jäveln utan någon känsla för humor eller något så sitter den jäveln och är dum och trycker ner mitt självförtroende.

Åh jag som verkligen kämpar just nu för att försöka få bättre självförtroende försökte tänka positivt men då tog den jäveln varenda grej jag sa och gjorde om det till negativt istället och sa indirekt till mig att jag inte skulle ha en chans att kunna få och behålla något jobb med den hårda konkuransen som är idag. Vad fan är han för gubbe att sitta och säga att jag inte skulle klara konkuransen? MEnar han att jag inte är bra nog? Dumma fan gå i pension jag vet ingen som tycker om att gå hos ditt oempatiska djur. Du har fan inte betalt för att sitta där och trycka ner folk!! *rosenrasande*

Jag hade ångest redan när jag gick ditt men det var inget mot vad mitt hjärta slog snabbt när jag gick därifrån. MEn den jäveln tar ju inte min ångest på allvar heller.

Så skulle Björn aldrig behandlat mig!!

Inga kommentarer: