torsdag 22 april 2010

Muffinsbak och fotografering

Idag fick jag så extrem lust att baka. Så jag lurade med mig Bissen till affären för att handla. Därefter bakade jag krispiga kokosmuffins. Men Bissen fick äran att vara min assistent och klicka ut smeten i formarna.
Jag har aldrig ätit kokosmuffins. Dom var väldigt söta men goda.

Därefter åkte vi uu till en fotbollsplan för Bissen ville provkasta lite disc (frisbee)Jag följde med, men kastade inget själv. Vi släppte även Candy en sväng så hon fick busa lite. Men det märks att hon inte är riktigt i form. Hoppas hon kryar på sig snart.

Därefter hörde Pullan av sig så Bissen och jag åkte och plockade upp henne så följde dom båda med hem till mig. Hon fick också smaka muffinsen och sen drack vi te. Medan Bissen tittade på Hockeyn så lekte Pullan och jag modeller=)

Bra dag=)


Bissen ville inte vara med


Jag


No comments haha


Jag igen


Jag o Pullan=)

Inga kommentarer: