måndag 26 april 2010

Sugen på att baka

Åh jag är så sugen på att baka igen. Jag måste ha kommit in i en bakperiod. Jag bakade i torsdags o fredags och idag vill jag göra det igen. Baka nått gott och duka upp med vackert porslin och fina servetter o sådär. Damn it.

Sen har jag suttit o kollat på fina inredningsgrejjer. Finns så mycket jag jag vill ha. Synd att jag inte har ett jobb. Vi skulle kunna ha det så fint här min sambo och jag om jag bara hade ett jobb också.

Ahja vi får se vad som händer innan dagen är slut.

1 kommentar:

Baktokig sa...

SV: Åh så glad du gör mig! Vad kul att du och dina kompisar gillade receptet! Ja, detta är som sagt min mammas recept på morotskaka och jag älskar det verkligen! Jag har bakat den tusen gånger och tröttnar aldrig. Jo, det stämmer att kakan kan ta längre än 50minuter i ugnen, men kollar man med en sticka brukar det gå fint :)