tisdag 4 maj 2010

Bakdag tjohoo=) / tjejkväll

Ja nu hade ju Pullan bestämt att hon ville att jag skulle baka något till tjejkvällen eftersom hon gillar det jag gör så mycket^^
Då tänkte jag att vad passar bättre till en tjejkväll än en kladdkaka som jag skulle göra lite på eget roligt sätt!?
Så jag gjorde en kladdkaka och hade den inne längre än vad det stod i receptet för att den inte skulle bli lös men sen när jag skulle flytta över den från formen till en tallrik så rann den iväg.
Attans, jag som hade planerat att göra så fint!! Vad skulle jag göra nu? Baka en ny?
Nej, det orkde jag inte, jag bakade lite chokladmuffins efter huvudet istället så får tjejerna o jag äta muffins o rinnande kladdkaka=)







Ja sen kom tillslut tjejerna och vi började med att äta kladdkaka och kasta grädde på varandra*haha*
Därefter satte vi igång filmen Avatar. Åh vad jag gillade den filmen, så vacker och speciell. Mycket bra budskap. Vad är det med människan egentligen som tycker den har rätt att döda och förstöra vad som helst för pengar. Det finns viktigare saker.
Trevlig kväll iallafall.

Inga kommentarer: