onsdag 12 maj 2010

Fullspäckat schema

Ja idag har det varit full fart i stort sätt hela dagen. Först var jag med Jossan o handlade sen åkte jag hem senare efter att min sambo Henke vaknat så åkte vi ut till Thimmy och Denise och jag gjorde broccoli och salamipaj.

Sen nu i eftermiddags började jag chatta med min älskade Pullan på msn och hon var hungrig och båda var vi uttråkade. Så jag åkte och plockade upp henne sen tog vi en roadtripp till oskarshamn. Först besökte vi shalom för jag ville se om dom hade några spännande böcker. Men Pullan blev åksjuk så hon mådde dåligt och satte sig på en stol och efter att ha tittat bland böckerna ett tag utan att hitta något som tilltalade mig sådär jättemycket. Köpte jag två gamla tidsskrifter från 1973 och 1978 var fototidningar och fanns en del inspirerande bilder i dem. Någon dag hoppas jag på en egen systemkamera.

Efter det åktre jag och lämnade Henkes jobbakängor på hans jobb eftersom han glömt dom hemma.

sen åkte vi till maxi och jag köpte mig lite skaldjursallad och sen åkte vi till mackedonkan och Pullan köpte chesseburgare. Pullan hade stor handväska och smusslade in min sallad, sen satt vi där och åt=)

Därefter åkte vi tillbaka till mönsterås där vi gick in på statoil och hyrde film o köpte glass.

Sen hem till mig och tittade på filmen The Imaginarium of doctor parnassus. Anorlunda trevlig film med många stora skådespelare.


Nice=)

Inga kommentarer: