måndag 17 maj 2010

Tripp till högsby

Efter att ha gått upp tidigt och satt mig och mailat lite viktiga saker och ringt en massa samtal fick jag en härlig frukost med Henke o Bissen o kaffe=)
Sen tittade Alf o Ingrid in eftersom att vi skulle ta en sväng till högsby.
Så först åkte jag till studievägledaren på mönsteråsgymnasiet och sökte lite kurser och sådär. Bara man hoppas man blir antagen*hoppas*

Därefter började vår lilla tripp till högsby. Vi gick på Karlssons och jag köpte ljus som dom reade ut. Det går alltid åt älskar att tända ljus o mysa=)
Därefter fick Ingrid för sig att köra ut till Aboda klint eftersom att jag inte varit där tidigare. Mycket trevligt infall. Wow vilken utsikt det var från utkikstornet, var så vackert så man nästan tappade andan. Man kände sig liten när man stod där i ett torn som var högre än träden.

Inga kommentarer: