tisdag 25 maj 2010

varm choklad o film

I eftermiddag hade jag den stora äran att få Pullan på besök. Vi har inte träffats så mycket nu de sista veckorna för hon har haft mycket och har mycket i skolan och jag har inte mått riktigt bra.
Men i eftermiddag fick jag då äntligen träffa henne och vi drack varm choklad och åt knäckebröd.
Sen hade vi en konversation om lite olika filmer och sådär. Mycket intressant och trevligt=)

Senare på kvällen kom Bissen så man fick umgås lite med honom. Åh vi tittade på filmen en vandring bland molnen som jag köpte på röda korset i karlskrona för tjugo kronor förra veckan.
Jag hade sett filmen en gång tidigare för många år sen när jag bodde hemma hos pappa i Söderåkra. Åh jag minns att jag blev trollbunden av den redan då.
Nu är jag ju även förtjust i skådespelaren keanu Reeves. Första gången jag såg den mindes jag inte att det var han som spelade i den men nu vet jag det, men det tycker jag bara är ett plus. Jag tycker att han är en väldigt bra skådespelare.

Åh lika trollbunden som jag blev då för så många år sen, blev jag även igår. Så underbar film. *Älskar* Är så glad att ha den i mina ägor. Det dröjer nog inte länge förrän jag kommer vilja titta på den igen. Jag bara älskar bra filmer som värmer ens hjärta o vägrar släppa taget om en:)



Underbar film=)


Så jäkla bra!

Inga kommentarer: